måndag 27 mars 2017

Chasing highs

Goddag på er!

Sitter med hårfärg i håret, och väntar på att min groteska utväxt skall blekas puts väck.
Känns som om det har gått typ hundra år sen jag färgade sist, men går man tillbaka så kan det konstateras att det nog inte är så länge sen.
Hihi, hupsis.
Kanske mitt hår har börjat växa ordentligt igen, vem vet?
Har försökt ta hand om det extra mycket det senaste året, så tror det börjar visa resultat.

Iallafall, nog snackat om mitt hår.
En ny vecka har börjat efter ett mycket lugnt veckoslut.
Fredagen var ju som sagt lugn och skön, och när väl lördagen kom så blev det helt andra planer än tänkt.
Började kvällen med spelkväll, vilket var superkul!
Men när jag sedan kom hem för att sedan dra mig vidare, så mådde jag så illa att det helt enkelt inte gick.
Ett minus med VR:n är att i vissa spel hänger inte riktigt hjärnan med (t.ex du springer inne i spelet in i en vägg, men i verkligheten så står du ändå still - superweird kan jag berätta) så man börjar må illa så fän.
Och det var förstås det som hände, så fick helt enkelt fara och lägga mig istället.
Blörp, tråkigt.

Nå, nya tag och så kör vi igen.
Lär inte blir tråkig detta iallafall, hihi.
Så ha det bäst,

PUSS!

Syster und moi under spelkvällen.


Fin-Josse och sol under söndagens Wibox-dejt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar