tisdag 11 april 2017

En sån helg

Hej på er!

Veckoslutet (och jaa, måndagen) flög förbi, och jag överlevde nog just och just.
Som resten av veckan så bestod på fredagen och lördagen av en massa träning, ibland ensam och ibland i sällskap.
Exempelvis fredagkväll bestod av ett benpass med bästa Sandra, och på lördag fortsatte vi med en powerwalk i det fina vädret.
Det bästa var nog dock benpasset, där jag pressade upp nytt rekord - 202,5kg!
Herrejävlar alltså, skulle aldrig ha klarat det utan pepp från min fina Puff!
Så jaah, mitt veckoslut började på bästa sätt.

202,5kg - wooppa!

Det fortsatte även i härliga tecken, då fina Lina skulle firas på lördagkväll.
Det blev middag på KW, lite drinkar, karaoke på hemvägen, förfest och utgång.
Hade också förberett ett lite kort/collage för Liinuskan, och rimmat ihop en liten vers som förklarade vår present till henne.
Ibland räcker det, än att köpa en massa onödigt krimskrams.
Anyway, kvällen var sjukt rolig, ända tills alkoholen slog till påriktigt.
Alltså fyfan, har inte varit sådär full på en sjukt lång tid.
Har helt blackout från slutet av kvällen, men har inte tappat nåt eller gjort nåt dumt, så det är ju bra.
Men får nog bli lugnt nu framöver, och mer satsning på träningen.

Födelsedagsbarnet <3


Härliga bruuudit, och en icke-så-härlig-tequila-drink.

Förfest och Linas fot, haha!

Söndagen gick nämligen endast till att må piss och ha morkkis.
Måndagen gick i liknande tecken, men då fick jag iallafall träffa världens härligaste Emilia, vilket gjorde min dag.
Så idag är jag först lite på gångs, och skall så småningom söka mig till gymmet.
Blir även ett pass till ikväll, då det skall provas på nytt gym och ny jumppa.
Hmm... hur kommer det månne att gå?

Nå hörni, nog svamlat, nu skall jag dra mig vidare.
Ha det fint,

PUSS!

När jag och Emilia skall försöka ta bilder...

Brukar gå bra, hahaha!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar