onsdag 12 april 2017

Fat - burn!

Goddag peepz!

Solen lyser och jag känner att humöret är på topp!
Skall så småningom dra mig till gymmet och köra ett benpass, vilket känns passande (kröhöm) efter gårdagen.
Blev ju både ett cardio + tricep/bröstpass igår på dagen, samt ett Fatburning pass på Gym1 på kvällen.
Ni som gått på dessa pass vet att det handlar om att föra musklerna till mjölksyregränsen.
Och visst var det just det som gjordes.
Dock tänkte jag att jag inte kommer kunna gå idag, men tjii fick jag.
Inga värre värkar idag, så har inga ursäkter alls för att fara till gymmet.
Så bara att dra röven dit, hehe.

Annars innehåller dagen mycket roligt program.
Min fina mamma fyller år, så skall till Karis och överraska henne lite.
Sen blir det även en träffis med finaste wifey, som hittat tillbaka till Finland igen.
Och jaa, ikväll antagligen trappträning med Lina.
Bra dag hörni, bra dag.
:)

Så ha det gött,

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar