tisdag 4 april 2017

Lycka på olika sätt

Godkväll på er alla!

Här har det varit tyst en stund, av olika orsaker.
Mycket att göra och stå i, tillika som tröttheten varit ett faktum.
Sömnen har åter igen bestämt sig för att vara en bitch, så ligger och vrider mig till fyra på natten innan jag lyckas somna.
Så då vet ni hur pigg och alert jag är på morgonen sen.
Huoh.

Men nu skulle jag ju faktiskt inte klaga detta inlägg - tvärtom!
Vet inte om det roliga programmet jag haft och alla härliga människor jag fått umgås med, men humöret är på topp!
Exempelvis fredagen spenderades med finaste familjen vid lite ostbricka, lördagen bestod av middagsbjudning hos bästa Sofia tillsammans med härliga Lina och Jenny.
Söndag blev det lite family time igen, och på måndag fick jag träffa en efterlängtad Emilia.
Fyfan så lycklig man var!
Tisdag, alltså idag, har jag umgått med mamma på tumis, samt varit på en promenix med Liinuskan.
På tal om Lina, måste berätta om lördagnatten när vi promenerade hem från en superlyckad tjejkväll.
Alltså vi var absolut inte fulla, men betedde oss som vi hade 3.4 promille i blodet.
Skrattade och skrek tills vi typ kissade på oss.
Alltså, så flippat men såå jävla roligt.
Behövligt.
<3

Nå, min point här var nu det att jag är så lycklig över alla brudar (och även karar) i mitt liv.
Har så mycket kärlek för er, men det är omöjligt att beskriva hur mycket ni betyder.
Är bara så glad att ha er alla, och glad att jag kan vara glad igen.
Liksom påriktigt.
Men hörni, ha det fint,

PUSS!

Ostbricka med Lövkulla mafian.

Lördagens tjejkväll började med supergod fördrink.


Återförenad med finaste Emilia <3

Denna tisdag har till största del bestått av program utomhus.


En orsak till utomhusvistelserna har varit denna fina brud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar