fredag 7 april 2017

No promises

Gaaaah, hej alla!

Härligt sätt att börja ett inlägg, jag vet, men känner mig så stressad av att jag inte verkar hitta tid nåt mer så avreagerar mig lite.
Fredag idag ju, och veckan har gått förbi i ett hujj.
Har fått så mycket gjort att skulle nån berätta åt mig förra veckan hur jag kommer orka denna vecka så skulle jag nog inte tro på det.
Exempelvis igår (torsdag) lyckades jag få in tre träningspass, lite solning, ett möte och lite butikshandel.
Jag bara, how?
Dessutom kändes det helt superbra, så klagar inte alls.
Särskilt trappträningen med Lina på kvällen var guld, och trots att det var tungt så var känslan efteråt härlig.
Och Lina överraskade mig totalt, en sån krigare!
:)

Idag är det samma fart och fläng.
Väckning 4:10, och sedan dess har det varit full rulle.
Har bl.a hunnit med en resa till flygfältet och tillbaka och skrivit på skolarbete, snart till bibban, sedan vidare till Karis och träffa Emilia, byta däck på Corollan och till slut tillbaka till Ekenäs och träffa Josse och efter det träna ännu.
Huhhu, tur att man har lite Celsius i kylskåpet, haha.

Så ha det gött hörni,

PUSS!


Före och efter trappträningen igår.

6 idag morse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar