torsdag 20 april 2017

Out of control

Godkväll alla!
Borde egentligen blogga nu mer, men gör det iallafall.
Har varit en helt bra dag faktiskt, så borde inte ha nåt att klaga på, tycker man.
Började dagen med praktik, följt av ett pass på gymmet + solarie, lite mat i magen och sen kom finaste Maduskan på besök.
Perfecto!
Var så jäkla glad över att Madde kom och hälsa på, att två och en halv timme bara flög förbi.
<3

Men så fort jag blev ensam började jag fundera.
Praktiken har alltså varit aktuellt denna vecka, och jag känner att jag inte hinner få nåt gjort.
Hinner eller orkar.
Finns så mycket jag borde göra, men det går bara inte.
Kan liksom inte göra alla nöjda och ändå fundera på mig.
Vet inte, just nu känns det bara så där fruktansvärt hopplöst.
Som om du skulle kunna trycka på en PAUS-knapp, och ta en minut eller två för att bara andas.
Hur jag än vänder och vrider mig så räcker jag inte till.
Jag har program från morgon till kväll, och försöker få in så mycket som möjligt, men när det helt enkelt inte går.
Nu vill jag bara inte.

Nåjo, kvällsdepp av någon jävla anledning.
Mitt veckoslut har dock börja så tänker inte sucka nåt desto mer.
Mycket kul på kommande så.

PUSS!
Praktikstuff.

Selfiestuff.


Om man tränar duktig får man fara och sola.

Världens bästa <3

2 kommentarer:

  1. "Hur jag än vänder och vrider mig så räcker jag inte till.
    Jag har program från morgon till kväll, och försöker få in så mycket som möjligt, men när det helt enkelt inte går.
    Nu vill jag bara inte."

    Och du skall inte behöva heller.
    Att jämnt och ständigt ha program från morgon till kväll är inte bra. Det tröttar och stressar ut en något förskräckligt (Dessutom kan man ju inte njuta av något om man hela tiden tänker på de femtielva program man har väntande...) Man behöver tid för sig själv, man behöver tid att slappna av. Gör det du måste göra, du behöver inte räcka till till ALLA hela tiden. Du kan skippa en kaffedejt nu och då. Det är helt okej. Och om dina kompisar inte förstår det... ja, då är de inte riktiga kompisar (jag vet att det låter helt otroligt klyschigt, men det är sant).

    Hoppas saker och ting ordnar sig! Jag finns alltid här för dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men fina korven <3 Förstår dina tankar och håller helt med. Men älskar att ha att göra, så länge det är något sånt jag tycker om. Nu kommer praktiken in i vardagen som jag inte haft tidigare, och jag tror det tar en stund innan man hinner forma en ny vardag. Då blir de stressande att inte hinna med allt och alla, och de mår man ju självklart inte bra av. Men veckan var prima, men det får jag ju förstås inte hit skrivet... Avreagerar mig bara när jag har nåt på hjärtat.
      Men tack för din omtanke, bästa <3

      Radera