måndag 17 april 2017

When life gives you lemons

Godkväll.

Börjar vara en god stund sen sist, och det känns som om jag hunnit vara med om allt mellan himmel och jord sen dess.
Har varit så jävla lycklig över exempelvis tränandet, men lika hastigt gråtit krokodiltårar och mått dåligt.
Förra veckan var verkligen en berg-och-dalbana, och jag hoppas denna vecka blir lugnare.
Men mycket kul hände ju iallafall, så det är jag sjukt tacksam för <3

Fick träffa bästa wifey på onsdag 12.4 <3

Samma dag var jag också och gratta världens bästa mamma <3


Mamma önskade sig dadelbollar till födelsedagen, och då är det det hon får.
Sedan fick jag träffa korvarna igen - härligt!

På kvällen blev det trappträning med Lina, och vi var sååå duktiga!

Torsdagen 13.4 var däremot en av de sämsta dagarna på länge, fyfan mådde så dåligt.

Men fick fina tulpaner på fredag 14.4 som piggade upp rejält.

Fredagkväll spenderades i bästa sällskap, hih.

Lördag 15.4 betydde girls night med ett gäng härliga brudar.

En av de bättre kvällarna <3

Trots lång lördagnatt blev det ändå två pass på söndag, trappträning med Lina
och sedan gym med denna fiinis!

Denna vecka och sex veckor blir dock lite mer annorlunda, för nu börjar praktiken.
Påsken är över och det betyder att min sista praktik börjar.
Det är klart att jag inte ser så hemskt mycket fram emot det, men hastigt blir det jätte intressant också.
Håller tummarna.
Har nämligen mycket annat jag måste orka med, så att ha en intressant och lätt praktik skulle ju underlätta massor.
Jag menar, skall orka träna, träffa alla fina polare, se min fina familj, skriva på skolarbete samt göra allt annat som hör livet till.
Känner mig ännu inte helt hundra (typ 99%) så det kräver ändå en viss energinivå.
Men det skall nog gå.

Så hörni, vi hejjar på en prima vecka!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar