måndag 29 maj 2017

Anhållan om betyg

Hej på er!

Imorgon är det måndag och jag är påväg till Åbo för en sista sväng till skolan.
Då har jag avslutande samtal och ska anhålla om examensbetyg.
210sp står inskrivet i Winha, och det betyder att efter imorgon är bara dimissionen kvar, som är den 16.6.
Efter imorgon är det riktigt påriktigt slut.
Då har jag gjort mitt.
Fyfan så skönt det känns!
Fyra år har gått, med ett halvt år övertid, med de bästa klasskompisarna ever.
Nu är vi alla på olika håll i landet, och jag kan joina dem och lämna Novia bakom mig för gott.
Fint så.
Det skall firas med en ny tatuering.
Jag och syster skall till Karisfornia Ink och fixa varsin.
Det blir hennes första och min fjärde, och är lika excited för det, hihi.
Så blir en bra start på veckan hörni!
:)

Veckoslutet i sig gick helt bra, och har fått mysa med mycket fina typer,
Har dock känt mig lite nedstämd av nån jävla orsak, men det skall nog gå om.
Säkert bara undermedveten slutstress med skolan, att faktiskt få betyget anhållet nu sen.
Sista dagen imorgon nämligen.
Iallafall, här är lite pics på vad som hänt i helgen:


Lördagen började med ett träningspass, följt av lite brunch.

Fina typer (+ Simon) <3

Var minsann en rolig brunch.

Efter brunchen hann vi med en par bollar med finaste <3


Söndagen har gått i solandets tecken i bra sällskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar