onsdag 10 maj 2017

Beautiful Mess

Hej på er peepz!

Klockan närmar sig 01.00, och här sitter jag och fördriver tiden.
Borde egentligen vara sjukt trött och påväg och sova, då föregående natt var rent ut sagt katastrofal.
Men sen nej, här vakar vi bara tillsammans med skolarbeten.
Hur kul som helst.
Not.
Nä men läget är ungefär på koll, har mer än hälften färdigt på den andra kursen av de tre som skulle lagas, så målet är att kunna lämna in den imorgon.
Sen sista slutspurten och så är allt skrivande färdigt, forever!
Så sen när praktiken är över kan jag ansöka om mitt betyg - kan inte vänta!
Tänk att en fyra års lång pina är snart över (okej, inte så farlig pina men ni fattar).
Fyfan så skönt!

Men jaah, lever livet på sidan om praktik och skola.
Har tränat sjukt duktigt och träffat fina typer, vilket är allt jag ungefär har hunnit med sen söndagen, haha!
Inte mycket nytt under solen alltså.
Och med de orden avslutar jag detta blogginlägg.
Random.
Hejdå godnatt,

PUSS!

Har väntat två månader på dessa brillz, men idag kom dom i posten och hur snygga är inte dom?

Mamma bjöd på mat idag på Cafferie, vilket var helt sjukt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar