måndag 22 maj 2017

MonDay

Hej på er!

Måndag och ny vecka.
Känner mig precis lika trött som förra veckan, och det är typ jobbigaste känslan ever.
Kunde just och just hålla ögonen öppna under praktiken idag, inte för att det var tråkigt utan för att jag bara var så jävla trött.
Måste få bukt på problemet så småningom, blir ju jobbigt i långa loppet.
Men på det sättet borde det fixas ganska smidigt, då jag har alla stödkontakter kvar.
Alltså psykolog, läkare etc.
Vill dock inte ha mera mediciner, då jag misstänker själv att det är dom som faktiskt är roten till problemet.
Fast sen igen är jag ju ingen jävla doktor, så hur kan jag möjligtvis veta?
:D

Nå, annars är ju nog humöret på topp!
Har ett super veckoslut bakom, med allt från sommarvärme till kärt besök från Pori.
Terass, sol, bad, paren kalla och en massa skratt och bra musik.
Laddat batterierna på good vibes, kan man säga.

Ska försöka fortsätta med det nu på gymmet.
Cardiomåndag visserligen, men med hjälp av en Nocco skall det gå bra.
Så sköt om er,

PUSS!
Fin-Josse <3

Jaaaan kom ända från Pori till Ekenäs - hur roligt som helst! <3

Blev bl.a lite terasshäng under lördagkväll

Terasshäng följdes av ishockey och sen utgång.

Söndag bestod av talko, och bryggutläggning.

Efter timmars arbete blev det ett välförtjänt dopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar