lördag 27 maj 2017

När allt faller på plats

Godkväll peepz!

Hela veckan har gått och jag har inte fått fram ett endaste ett inlägg, förutom måndagen.
Det har varit fullt upp förstås; med sista praktikdagarna, ett besök till Åbo och shopping, terass nu som då, promenader, träning och annat kul.
Så jaa, bloggen fått lida, men brukar väl vara lite så på sommaren.
Hupsis.

Men det känns bra.
Har varit en bra vecka.
Bästa har väl ändå varit att jag nu fått in alla studiepoäng, vilket gör att jag kan ansöka om examensbetyget på måndag.
Alla kurser är godkända med bravur och praktiken fick utmärkta betyg!
Är så lycklig att dessa fyra år snart är över och jag har min examen i hand, wiiiie!
Det fortsätter i samma spår också, med bl.a mysig brunch imorgon med fina typer.
Söndagen skall vara solig och fint, så kanske man kan få lite färg då.
Så bra helg påkommande.
:)

Nej hörni, nu måste jag göra nåt vettigt.
Typ sova, hah.
Så sköt om er,

PUSS!

Nöjd efter nytt rekord igen på springmattan under måndagens cardiopass.

Lite shopping i Åbo under tisdagen.

Nöjd tjej på Fabbes Café på lunch.

Redo för lite terass.

Perus.

Först träning med Lina och sen torsdagsterass.

Fotograferingsdag med syster, myys!

Vi såg Hälge under vår utfärd med systeri.

Låtsas-modellen.

Bra fredag, minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar