fredag 5 maj 2017

Never give up

Någorlunda glad tjej här, hej!

Har varit en fin torsdag, och sista praktikdagen för veckan gick smooth as a babys butt (eller vafan). 
Så glad för helg, liksom.
Sen blev det spontant besök till Motellet för lite afterwork (inget annat var öppet, perkele) med de finaste brudarna Josse och Lina.
Blev inte en alltför lång stund innan jag och Lina traskade upp längs Kungsen, och shoppade lite dittan och dattan i den ena butiken efter den andra.
Så där mys, ni vet.
Sen kom jag hem, åt lite och stack sedan på gym.
Kom därifrån glad över tränandet, men inte lika glad över onödigt drama.
Nå, fick lägga det bakom mig för skulle tammefan skriva klart en kurs till skolan.
Sociala medier - en kurs som låter hur lätt som helst, men som jag har problem med i flera veckor.
Men nu hörni, nu är den klar och inlämnad!
Så nu är det inte mitt problem na meeir!
Wooop!
1/3 kurser före betygansökandet 29.5

Annars har veckan varit ganska händelselös, men mycket praktik, stress och träning.
Orkar inte tänka eller fundera nåt extra.
Som ni kanske märker på detta råddiga inlägg, haha!
Nå, snart sommar och sen är det vila som gäller (och förhoppningsvis lite jobb emellan varven, hih).
Skall man bli bra så skall man.

Så sköt om er,

PUSS!

Gött med AW.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar