torsdag 11 maj 2017

Slutrakan

Hej på er!

Det börjar närma sig...
Veckoslut, morsdag och examen.
0 dar kvar till veckoslut, tre dar till morsdag och en kurs kvar till examen.
Och praktiken förstås.
Men det börjar nog vara på tiden, dööööör av trötthet känns det som.
Satt uppe halva natten igår och skrev det sista på den andra av dessa tre kurser, och fick den faktiskt inlämnad.
Har dock inte nåt minne av vad jag skrev till slut mer (p.g.a trötthet och sömntablett), så kan bli intressant för lektorn att läsa, haha!

Nåjo, bajs i skolan.
Har tränat superduktigt denna vecka, exempelvis bara igår blev det två pass på gymmet!
Ett själv på morgonen, och ett på kvällen tillsammans med Lina.
Vi körde pw, spring och tabata, följt av ett discopass för överkroppen.
Good day.
Idag dock, idag blev det vila.
Kroppen och knoppen sa "noupp" och jag har inte varit och tränat som planerat.
Jag sov istället, och gjort sånt jag mått bra av.
Imorgon kör vi sen igen!
:)

Nej hörni, nu tar jag och kväller.
Ha det gött,

PUSS!

Hundmys och tränandet från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar