onsdag 17 maj 2017

Trött chey

Godkväll peepz!

Som tidigare inlägg så börjar det vara dags för gymmet så småningom.
Har liksom inte gjort nåt annat än typ tränat, skrivit på den sista uppsatsen och varit på praktik de senaste dagarna känns det som.
Och sovit där emellan.
Har varit så fruktansvärt trött av någon anledning, så har tuppat av i sängen när jag kommit hem.
Najs.
Sommaren är runt knuten och jag bara sover, haha!
Nä, men det säger väl kanske lite hur slut den här kroppen och särskilt knoppen är.
Året har ju varit en riktig berg-och-dalbana, så inte undra på väl egentligen.
Nu är det dessutom sista slutspurten av studierna, så allt tar väl lite extra på.

Men nåjo, skit i det.
Skall ta Lina under armen och fara på gym.
Blev ett superbra pass på måndagen, där jag sprang längre än vad jag gjort sen förra sommaren typ.
Igår blev det hela tre pass av någon form av träning, så det var ju kul (ledig dag, wooppa!).
Och nu ska vi köra axlar och bicep, bara jag halsat min Nocco först.

Så sköt om er,

PUSS!
En kaller och arbetsintervju på samma gång

Träning <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar