fredag 14 juli 2017

En av de bästa kvällarna på länge

Halloi peepz!

Fredag, tgif, och what not.
Solen lyser och jag har redan hunnit ligga och steka på stranden en tre timmar.
Det blåste nog fruktansvärt, men är det en ledig dag och man kan catcha bruna så är det bara att ligga där på beachen.
Måste ju kämpa lite om man vill hålla sig sommarfräsch.

Sköna dagar.

Nå, till annat sommarrelaterat.
Onsdagkväll var en av den här sommarens hittills bästa kväll, no doubt!
När jag slutat jobbet, varit hem och äta och bytt till gymkläder, plockade Lina upp mig och så for vi och träna.
Vi körde ett bra axel- och biceppass, där svetten rann som aldrig förr, innan vi åkte tillbaka till Linas för att fixa oss lite.
Planen var nämligen att träffa Josse och Sofia i Stallörs, för lite musik och picnic.
Sagt och gjort!
En elvatiden samlades vi på gräsmattan, med filtar, dricka och högtalare.
Där satt vi sedan i flera timmar, så att bara jag och Lina till slut återstod.
Mot småtimmarna började det flippa (skyller på vinet).
Vi dansade regndanser, skrålade till svenska hits, skrämde fåglar och bara skrattade.
Det var sådär knäppt befriande, som en sommarkväll bara kan vara.
Nå, kvällen slutade i Simmis, där vi fortsatt sjunga och dansa (balett och karaoke till Let It Go!), och förstås, bada nakna.
Alltså inte låten, vi badade (typ) nakna!
Nej alltså, en sån jävla härlig, flippad kväll att jag kommer att komma ihåg den förevigt.
Lina, du är guld!
<3

Vad som började som picnic slutade med nakenbad, haha!

Nå, gårdagen var ju sen extra tung och p.g.a sömnbrist så sov jag bort typ hela torsdagen.
Snyggt sen.
Idag tar jag igen mig, och skall så småningom söka mig mot stan.
Jobb imorgon så blir inte alltför sent, men nåt måste man ju hitta på.
Så ha det fint alla,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar