tisdag 18 juli 2017

Mi gente

Hej på er!

Detta är ett inlägg som egentligen skulle komma upp igår redan, men blev spontan-cruis med brudarna istället, så bloggen fick bli.
Har blivit kesä påriktigt nu, vilket betyder att det är program från morgon till kväll, vilket jag älskar!
Fredagen var ju solig och fin, och efter allt solas och what not, så sökte vi oss med Lina till Stallörs (igen) för lite vin.
Vi fick sällskap en sväng av Ette och senare även Ronja.
Supermysigt!
Boysen kom också senare, så det var hela tiden glada miner, skratt, bra musik och sommarfiilis.
Så som det skall vara.

Mysfredag med Lina <3

Lördag betydde jobb, följt av lite mat med Lina.
Båda var trötta som tusan, så vi konstatera att vi skulle vila lite innan kvällen.
Jag hann bara tänka tanken så ville livet annat.
Mötte bekanta och hamnade i Stallörs, där Tour de Ekenäs var pågångs, så blev och se på lite beachvolley istället.
Sen en cykeltur runt stan, innan jag slapp hem och kasta mig lite.
Mot kvällen blev det sedan terass med Lina och Fiine, och en hel höööög med trevliga typer.
Lugn och fin lördag.

Tour de Ekenäs och sällskapet under kvällen.

På söndagen blev det en morgondejt med Emilia, då vi utnyttjade solen till max och låg och pratade om allt medan vi stekte fläääsk.
Blev många timmar i solen den dagen, så jaah, lite färg (läs rött) har man fått.

Sool i bästa sällskap!

Måndag igår, vilket förstås betydde jobb, följt av lite mys med familjen som hittat sig till Ekenäs.
Vi åt middag på Pub Niska och satt och pratade om allt och inget i två timmar.
Var helt färdig när jag kom hem, och tänkte att jag inte skulle göra nåt mer under kvällen, men som vanligt gick det inte så.
Snörde istället joggingskorna för att fara ut på länk till Högholmen, och sen hem direkt.
Trodde jag.
Istället blev det nästan 10km spring i våran by.
Härligt!
Hem en sväng innan det då blev spontan-cruis med bästa brudarna.

Viborg, rekommenderad av Bengt hah!

Länk i kvällssolen ut till Ramsholmen - två flugor i en smäll!

Så jaa, det har varit en massa hela tiden.
Nu den här veckan fortsätter det lika, med jobb, volley, kvällstorg, träffisar och på veckoslutet Rockoff.
Fint så.
Vill göra så mycket som möjligt medan det är sommar!
:)

Ha det gött hörni,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar