måndag 10 juli 2017

Moooonday

Hej på er!

En ny vecka har kört igång, och jag känner mig någorlunda taggad.
Har varit på jobb och fixat med Kela en massa, så det känns skönt.
Skall ännu få rumpan till gymmet så har jag denna dag i ett nötskal.
Står cardio och tricep + bröst på schemat, vilket egentligen inte lockar alls, men fan gör det.
Vi kör ändåååå!
Något annat kul har jag egentligen inte att berätta.
Helgen gick lugnt till, trots att detta borde ha varit galnaste helgen på hela året.
Blev nämligen inget Ruisrock och besvikelsen är jävligt stor.
Men får man tummen ur röven alltför sent och alla biljetter är slut, så är det helt enkelt så och då får man stå för det.
Nå, nästa år sen!
Men jaah, lugn helg, vilket är sjukt ovanligt.
Kändes konstigt att ta det lugnt och vila upp sig, påriktigt.
Vet verkligen inte hur man gör det, haha.
Så kanske lika bra (kan man intala sig, haha).

Nej hörni, nu skall jag förbereda mig för lite gym.
Ha det gött,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar