onsdag 5 juli 2017

Mooorning

Hej på er!

En ny dag på intåg och för en gångs skull ser det inte ut att regna.
Lär ju vara kallt ändå, men jag vill tänka positivt och tro på att den riktiga sommaren kommer snart.
Räknar liksom inte 15+ grader till sommarvärme.

Nåjo, egentligen spelar det ju inte någon roll, då jag ändå är på jobb.
Skall inom en timme infinna mig i skobutiken, och sedan arbeta duktigt några timmar.
Efteråt skall jag hastigt hem för att reda upp lite, för får finbesök hit till Ekenäs ikväll.
Min Maduska kommer till mitt, och så ska vi laga lite mat och sedan ut och gå en sväng (bara vädret håller).
Supermysigt helt enkelt.
Efteråt skall jag vidare till gymmet, där ben står på schemat.
Får inte glömma att ta hand om kroppen och göra det jag älslar mest!

På tal om gym.
Blev veckans cardiopass igår, och trots att jag trodde att det inte blir till nåt (mitt springas), så lyckades jag springa nytt rekord.
Det är ju frågan om 10meter på 10km, men ändå!
Rekord!
Så glad tjej igår, heh.

Nej nu hörni måste jag fixa till mig lite.
Ha det fint,

PUSS!

Härlig känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar