onsdag 20 september 2017

Karma

Halloi peepz!

Jahas, så har man utmanat ödet lite igen då, för gissa om jag haft världens sämsta dag idag?
Jepp, självklart kom karma och bet mig i arslet efter att jag varit så glad och nöjd efter gårdagen...
Suck.
Sovit som en kratta och det sätter ju i sig redan sitt fotspår på den kommande dagen.
Fick för det första inte sömn, och sen när jag äntligen hade somnat så drömde jag alla världens konstiga drömmar.
Det resulterade förstås i att jag vaknade med jämna mellanrum.
Sen bestämde sig kroppen och knoppen att det räckte med sömn låååångt före väckarklockan, så rullade runt i sängen och stirrade i taket efter det.
Mysigt, eller sen inte.
Steg upp, for på gym och fifäään så det var tungt!
Musklerna hade nog inte återhämtat sig från gårdagen, för det var mjölksyra nästan ända från början.
Så veckans lättaste pass blev plötsligt det tyngsta.
Väl hemma så sket allt sig ytterligare, och jag har inte gjort mycket annat idag än bara bölat ögonen ur mig.
Tårar, så mycket tårar.
Tror inte jag mått såhär dåligt på en lång tid, kändes nästan som om jag var tillbaka i det mörka hål jag redan kravlat mig upp ifrån.

Nåjo, men så här är det ibland.
Kommer bättre och sämre dar.
Nu är även Sandra påväg hit och vi skall ut och promenera, så hoppas på att humöret stiger lite.
Håller tummarna.
Sköt om er,

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar