onsdag 20 september 2017

Träningspass gånger 2

Go kväll på er!

Glad i hågen tänker jag så småningom hoppa i säng.
Har en produktiv dag bakom, och energinivån har varit helt annan idag jämfört med igår.
Lyckan där, vetni.
Började denna tisdag med det cardiopass som inte blev av igår, och det löpte sååå jäkla bra.
Blev en löprunda på 10km (som vanligt) + tricep och bröst.
Kom hem och fixade till mig lite innan jag åkte iväg mot Karis.
Där träffade jag upp min syster, och vi gick lite på stan innan vi slog ner oss i Serendi på en kaffe.
Blev en massa prat och skratt, vilket jag verkligen kommer sakna när jag befinner mig på andra sidan planeten.
Kom hem, fixade lite food, grejjade inför resan och började sen förbereda mig för pass nummer 2.
Tisdag betyder legday, och ville få in den ändå trots ett pass på morgonen.
Sagt och gjort!
Körde här på kvällskvisten ett superbra benpass, helt ensam, med fiilismusik skrikande från högtalarna.
Endorfinerna i kroppen gick helt crazy!
Så denna brutta är smått slut, heh.

Efter dagens cardiopass - sluuut!


Serendikissen.

Bästa syster <3

Blev lite NÖDVÄNDIG shopping idag också, heh!

Onsdag betyder också en hel del program, så hoppas energin är hög imorgon också.
Hela veckan ser i och för sig likadan ut, vilket inte är så konstigt.
Om en vecka sitter jag nämligen på ett flygplan mot Melbourne, så har en del att stå i före det.
Herregud, tänk er det!
Nåjo, men nu blir det nog tutidags,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar