onsdag 25 oktober 2017

Första månaden

Hej på er!

Bloggen har börjat bråka med mig, och till de inlägg jag skrivit på senaste tiden har jag inte fått bilder uppladdat.
Jag själv vill inte lägga upp inlägg utan bilder, så därför har de ekat tomt här, förlåt.
I vissa fall kan jag, mot förmodan, få upp ett par pics hit, men då är de endast från telefonens egna Kamera-mapp.
Största delen av mina favoritbilder har antingen Emilia skickat åt mig, eller så har jag sparat dem i Snapchat-mappen, och får därmed dem inte upp hit.
Det irriterar mig nåt fruktansvärt.
Vet inte om jag kan eller is börja försöka ta igen mig med skrivandet, eller om jag gör det när jag kommer tillbaka hem, vi får se.
Känns ovärt när bilderna utgör en viktig, berättande del av vår resa.

Så jaah, tills jag kommer på hur jag får upp bilderna i mina inlägg så kommer det vara tomt här.
Men Instagram och särskilt Snapchat uppdateras flitigt, så följ mig där istället om det känns så.

Annars allt bra hit Down Under.
Vi har det mysigt i vår lilla lägenhet, och våra roomies är hur kul som helst! 
Inget att klaga på alltså.
Har dock känt mig lite nere denna vecka, men det är ju som hemma, det går om.
Ska fokusera på att hitta jobb, träna och umgås med bra typer, så får man nog huvudet på andra spår.

Så hörni, ha det gött!

PUSS!

Favoritnallen i vår flat

Flytten skedde den 15.10

Har varit ut och promenera i våra nya hoods

 

Fredag 20.10 blev det drink och dans med våra poolare från hostellet

22.10 lagade spanjoren i vår lägenheten Sunday Dinner för hela "familjen" - myys!

Körde en vakio, 10km på springmattan på en måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar